Τμήμα Ποιότητας
| 
						Τμήμα Ποιότητας | 
							 Η Ποιότητα είναι διεθνώς αντιληπτή και συνώνυμη με τις υψηλού επιπέδου προσδοκίες σχετικά με την λειτουργικότητα μίας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Με αυτή την έννοια, η ποιότητα δεν μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια [Garvin,1988]. Ορίζεται, όμως, ως η πληρότητα των χαρακτηριστικών και των ιδιοτήτων ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας που έχει την δυνατότητα να ικανοποιεί της δεδομένες ανάγκες [ANSI/ASQC, 1978]. Χρήσιμα links: Υπουργείο Υγείας - Ποιότητα και Αποδοτικότητα European Society for Quality in Healthcare American Health Quality Association 
 Γραφείο Ποιότητας & Στατιστικής (τηλ. 213.208.8236) Το γραφείο Ποιότητας & Στατιστικής του ΓΝΑ Ιπποκρατείου από το 2011 και σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εσωτερικών και Εξωτερικών Ασθενών έχει τρέξει τη διαδικασία συμπλήρωσης ερωτηματολογίων ικανοποίησης ασθενών. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν, επιβεβαιώνουν τις υψηλού επιπέδου παροχές υγείας του ΓΝΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΥ. Ενδεικτικά παραθέτουμε την Έκθεση Ιουνίου 2012 Δείγμα ερωτηματολογίου εξωτερικών ασθενών Δείγμα ερωτηματολογίου εσωτερικών ασθενών 
 
 Επιτροπή Ποιότητας 
 περισσότερο ενημερωτικό υλικό καθώς και κατευθυντήριες οδηγίες του Υπουργείου Υγείας μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link http://www.moh.gov.gr/articles/poiothta-kai-apodotikothta/nomothesia/228-egkyklioi | 
 
			
 
     
     
     
    